18:39:00

PODSUMOWANIE MIESIĄCA- STYCZEŃ

Jestem bardzo zadowolona z tego miesiąca! Rok 2017 był dla mnie bardzo słaby pod względem czytelnictwa, przez całe 365 dni przeczytałam zaledwie 36 książek, dacie wiarę? Czytałam 1-2 książki w miesiącu, zależało od miesiąca, w wakacje było minimalnie lepiej. Natomiast w tym roku już znacznie widzę poprawę.
Oto moje podsumowanie styczniowe:

  
Moja ocena: 7/10                                    Moja ocena:8/10
                                   Recenzja: KLIK                                     Recenzja: KLIK                                                                          



 
                                   Moja ocena: 9/10
Recenzja: KLIK                                       Moja ocena: 4/10

Moja ocena: 10/10
                                                                  Recenzja:KLIK

Ulubiony cytat miesiąca:

Każdy samotnik, choćby się zaklinał, że tak nie jest, pozostanie samotny nie dlatego, że lubi,ale dlatego, że próbował stać się częścią świata, ale nie mógł, bo doznawał ciągłych rozczarowań ze strony ludzi.
Jodi Picoult




5 komentarzy:

  1. Cytat od Jodi jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Same świetne tytuły czytałaś. Świetnie,że jesteś z siebie zadowolona.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te książkę Jodi :-)
    Nie znam żadnej innej ksiazki, ale kusi mnie ta z ocena 10/10 :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję podsumowania i poprawienia wyniku ;) co do książeczek to Jodi to rzeczywiście pisze świetnie i porusza w nich naprawdę mocne tematy. U mnie styczeń zaczął się naprawdę z przytupem. Mocne tytuły i doskonała akcja. Moją lutową listę rozpoczynają: Ocalałe, Surogatka. Z takich lutowo- walentynkowych klimatów to postawiłam na Idealną Dziewczynę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku :) Niestety nie czytałam żadnej z tych książek i raczej nie zamierzam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy:)

Copyright © Books , Blogger