16:44:00

Śnieżyca- Sharon Sala



Grudzień na Manhattanie. Padający bez ustanku śnieg zasypuje miasto - i przykrywa kolejne ciała zamordowanych kobiet. Makabryczne przesłanie od szalonego mordercy... W luksusowym apartamencie na najwyższym piętrze eleganckiego gmachu, Caitlin Bennett, autorka bestsellerowych thrillerów, drży ze strachu, ściskając w dłoniach ostatni z serii listów od "wielbiciela"-psychopaty. Już dłużej nie może znieść narastającego w niej lęku, godzi się więc na obecność w swoim domu ochroniarza - byłego policjanta - Connora "Maca" McKee. Dzięki niemu Caitlin powoli odzyskuje poczucie bezpieczeństwa. Pojawia się także miłość, przed którą oboje bronią się ze wszystkich sił. Wkrótce policja odkrywa kolejne dwie ofiary. Martwe kobiety są uderzająco podobne do Caitlin. Wszyscy zaczynają rozumieć, że prawdziwym celem ataku szaleńca jest właśnie ona. Tymczasem morderca szykuje się do wykonania wyroku na swojej ostatniej ofierze...


Coś, co dla jednego człowieka jest bez znaczenia, dla kogoś innego może okazać się czymś bardzo ważnym

Życie powinno być najcenniejszym darem. Często jednak tak nie jest i tak się zastanawiam co kryje się w głowie mordercy/ osoby która psychicznie znęca się nad ofiarą.  Książek o stalkerach przeczytałam już kilka i za każdym razem zgłębiając się w lekturę mam gęsią skórkę. Może to zbyt bujna wyobraźnia a może po prostu przerażają mnie takie dzieła.

Tortura strachu jest gorsza niż ból

Sama książka jest bardzo wciągająca. To moje już drugie dzieło przeczytane tejże autorki i jak najbardziej polubiłam Jej twórczość. Świetnie połączony wątek kryminalny z romantycznym. Oczywiście nie brakuje tu odrobiny miłości i przywiązania do drugiej osoby.  Lektura jest bardzo ciekawa, mimo, że temat w niej poruszany nie należy do najłatwiejszych to samą pozycję czytelniczą dosłownie pochłania się w jeden wieczór.
POLECAM

5 komentarzy:

  1. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej książce, a szkoda, bo zapowiada się bardzo ciekawie. Zapisuję sobie tytuł. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zapowiada :) Romans kryminalny to jest to co lubię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zaskoczona gdyż jako fanka kryminałów/ thrillerów powinnam chociażby kojarzyć ten tytuł. A tymczasem jestem przekonana, że nigdy wcześniej o nim nie słyszałam. Zainspirowałaś mnie. Myslę, że się skoszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Intrygujące i na bank dla mnie !

    Pozdrowienia!
    rozchelstanaowca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy:)

Copyright © Books , Blogger