19:25:00

Oskarżyciel- Whitney Gracia Williams



Andrew Hamilton jest wziętym prawnikiem, który nie traci czasu na dłuższe związki, a noce spędza z poznanymi w sieci przypadkowymi kobietami. Interesują go tylko znajomości bez zobowiązań, które kończą się na jednej kolacji i jednym spotkaniu.
Kiedy pewnej nocy zaczyna konwersację z Alyssą, jest przekonany, że rozmawia z młodą nieatrakcyjną prawniczką, która jest molem książkowym. Andrew myśli, że może jej zaufać i wkrótce dzieli się z nią nie tylko wiedzą, ale i szczegółami swoich podbojów.
Wkrótce na staż do jego kancelarii zgłasza się długonoga blondynka o intrygującym spojrzeniu, która przedstawia się jako Aubrey Everhart i jest 22-letnią studentką prawa. Zszokowany Andrew łączy fakty i rozpoznaje w niej… Alyssę.
Czy to możliwe, aby jedyna kobieta, o której myśli od miesięcy, okazała się podstępną kłamczuchą? Czy Andrew zaufa komuś, kto zawiódł go tak bardzo?

Gdy ktoś mnie okłamuje, przestaje dla mnie istnieć.

Każdy od dawien dawna wie, że kłamstwo ma krótkie nogi i nie przynosi w życiu nic dobrego. Dlaczego więc kłamiemy? Dopuszczamy się małych kłamstewek lub większych tłumacząc nie raz tym, że nie chcemy ranić drugiej osoby. Czy jednak każda prawda nie jest lepsza od kłamstwa?

Książkę byłam zdolna przeczytać w jeden wieczór, czyta się ją bardzo lekko ale przy tym styl pisania autorki jest bardzo ciekawy, nie mamy przy tym wrażenia, że powielany jest schemat jak to bywa niestety w większości erotyków. Mamy wrażenie, że każde zbliżenie/ każde zdarzenie ma sens. Bohaterowie nie są w najmniejszym stopniu irytujący, emanują tajemniczością co dodaje pikanterii tej książce. Żałuję, że książka jest tak krótka- to jedna z lepszych romansów jakie czytałam. To moje pierwsze spotkanie z autorką ale już wiem, że sięgnę po inne dzieła, które o dziwo mają jeszcze lepsze recenzje niż "Oskarżyciel" dlaczego tak mnie to dziwi? Gdyż uważam tą pozycję czytelniczą za naprawdę dobrą i będzie trudno jej dorównać.

Książkę szczerze polecam każdemu. To nie tylko historia miłosna to historia z morałem. Nie wolno kłamać, nawet w najmniejszej sprawie  i jak bardzo warto dawać drugą szansę. 

Polecam gorąco!






5 komentarzy:

  1. Na ten moment nie ciągnie mnie do tego cyklu, ale nie mówię nie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobały mi się dwa pierwsze tomy, teraz będę czytać trzeci tom. Lubię tę serię mimo wszystko :) Obserwuję.
    Pozdrawiam, Justyna z http://livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie ciągnie mnie do tej serii pomimo pozytywnych recenzji, ale może kiedyś się skuszę. W końcu nie są wcale takie długie.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie przeczytaj "Turbulencję" autorki. Jestem praktycznie pewna, że również ci się spodoba :) Powyższej książki jeszcze nie czytałam, ale oczywiście mam w planach. Na szczęście już cała trylogia jest wydana, więc będę mogła ją łyknąć na raz ;D Prawników uwielbiam, więc mam pewność, że i tego z tej książki polubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad. Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy:)

Copyright © Books , Blogger